субота, 2. јул 2016.

VATRENA ŽENO& Milan Mitrović & autor teksta Nelly Poerich



Koliko puta od čežnje ludim 
da se kraj tebe lepoto budim
ispijam čaše jednu za drugom,
ali je svaka prepuna tugom,

Refren*

Ni jedno me piće ne opija tako
kao usne tvoje tvoje oko žarko
Vatrena ženo očiju dima
te oči samo kafan ima. 
***
Nazdravljam suzi trag da ti prati
da mi te stazom praštanje vrati
Sudbino moja i ti si žena
pratiš me kao osveta njena.
***
Ko pravi prosjak zagljen dimom
svu svoju patnu poverih bogu
još uvek željan usana njenih
da samo kraj nje živeti mogu.



        Vokalni Interpretator: Milan Mitrović
Autor teksta:
 Nevenka Jovanović art Nelly Poerich
Kompozitor* Slobodan Boda Nikolić
SOKOJ- Zaštićana autorska prava

(Pesma zaštićena autorskim pravima
 Sokoj-a)

Porudžbina tekstova na 
063 181 41 59
nellypoerich@gmail.com

Нема коментара:

Постави коментар

💗LJUBAV JE POBEDILA tekstopisac Nelly Poerich

  Ti si moj kroj po meri srca. Skloni tu sumnju s muževnog lica ne spuštaj pogled ne muti vinom nego me voli onom žestinom. Svašta smo prošl...

Пратиоци