понедељак, 25. јул 2016.

SNEG VEJE NAD BEOGRADOM& autor teksta Nelly Poerich


Sneg veje nad Beogradom,
dok u kafeu sedim sama,
iza nas je godina puno, 
a ja volim kao prvog dana.

U staklu nazirem tvoj lik
u njemu vidim sebe
 Ti me nekad i ne vidiš,
 a ja korak do tebe.

Refren&
I ovaj sneg i ovaj beli grad
mnogo ljubavi kriju,
 a naša je ljubav jedna od jačih
čuvajmo našu idilu.
***
Ja znam da je to ljubav
i kad ledeni vetar duva
još u srcu verujem dušo
da nebo nas negde čuva.
***
Sneg veje nad Beogradom
ista priča, ista fama,
i tako svih godina za redom
ruše nas ljudi bez srama.


Nevenka Jovanović art. Nelly Poerich
SOKOJ -zaštićena autorska prava
strogo zabranjeno svako kopiranje i postavljanje na druge kanale
063 181 41 59
nellypoerich@gmail.com







Нема коментара:

Постави коментар

💗LJUBAV JE POBEDILA tekstopisac Nelly Poerich

  Ti si moj kroj po meri srca. Skloni tu sumnju s muževnog lica ne spuštaj pogled ne muti vinom nego me voli onom žestinom. Svašta smo prošl...

Пратиоци