петак, 1. јул 2016.

ANĐELI ME ŠALJU & romansa* Snežana Savičić & autor teksta by Nelly Poerich


SNEŽANA SAVIĆIĆ


Oprosti što nisam došla još pre
i ja sam čekala tebe
u dosluhu s bogom sve vreme bih 
Anđele služih, učih od njih.

Refren*
Anđeli me šalju da ti podarim raj
da te iz njenih izbavi ruku 
tvoja sam sreća jedini znaj.
***
Oprosti sto pesmi poverih bol
molitva istinu traži
na njenim krilima ja suze loh
u duši pero pauna krih.
***
Oprosti što svuda ostavljam trag
Bog čuva Anđele svoje,
sreća nas spojila, iskrojila put
na svoju ljubav ne budi ljut.







                                  Interpretator Snežana Savićić
Autor teksta: Nevenka Jovanović,
 art. Nelly Poerich
kompozitor : Slobodan Boda Nikolić
SOKOJ- zaštićena autorska prava
/strogo zabranjeno svako kopiranje i postavljanje na druge kanale/

Dragi pevači i kompozitori, poštovaoci dobrih nota, a fali vam dobar tekst, možete me kontaktirati na tel.*
063 181 41 59
nellypoerich@gmail.com



Нема коментара:

Постави коментар

💗LJUBAV JE POBEDILA tekstopisac Nelly Poerich

  Ti si moj kroj po meri srca. Skloni tu sumnju s muževnog lica ne spuštaj pogled ne muti vinom nego me voli onom žestinom. Svašta smo prošl...

Пратиоци