среда, 6. јул 2016.

👄💕DO PUTA IMA VREMENA👄💕 tekstopisac Nelly Poerich


Zašto sam ljuta, sada me pitaš
sad kad mi nije do priče stalo,
ne traži povod,ne želim svađu,
da hoću kafu, poruči slađu.

Refren&
Do puta ima vremena,
Gle, na prstenu mi nema dragog kamena...
U hotelu, mislim da je,
il na obali, 
negde tamo, gde smo ljubav probali.
***
Posmatraj ono dvoje za stolom,
vole se isto od malih nogu.
Ne traži povod, ne želim svađu,
razmišljam kako ljudi se nađu.
***
Satim kiša lupka u prozor
Vreme je ružno treba mi odmor,
ne traži povod, ne želim svađu
o, kako teško ljudi se nađu. 


👄💕
autor teksta:Nevenka Jovanović art. Nelly Poerich
SOKOJ- zaštićena autorska prava
/strogo zabranjeno svako kopiranje i postavljanje na druge kanale/



porudžbina tekstova
063 181 41 59
nellypoerich@gmail.com


Нема коментара:

Постави коментар

💗LJUBAV JE POBEDILA tekstopisac Nelly Poerich

  Ti si moj kroj po meri srca. Skloni tu sumnju s muževnog lica ne spuštaj pogled ne muti vinom nego me voli onom žestinom. Svašta smo prošl...

Пратиоци