недеља, 10. јул 2016.

SEĆANJE UZ VINO I MESEČINU& autor teksta Vladimir Jovanović

SEĆANJE UZ VINO I MESEČINU, VLADIMIR JOVANOVIĆ . PESMA OBJAVLJENA U ZBORNIKU/MOĆ LJUBAVI/

IZDAVAČ, ZLATNO PERO, KNJAŽEVAC


Sećanje na noć kad smo zaljubljeni bili,
maštovitim obalama isto smo usnili,
kao biseri u školjki večnost smo hteli
talasima nežnim koračati smeli.
 -U zanosu sa biserima belim
vođeni vedrinom neba,
 sjajem u očima mnogo smo hteli
naivnim srcem i večnoj veri.

Refren&
Nek zaplove  tvoja sećanja
 uz vino i mesečinu
kad deo tebe zaluta u trenu
proćićeš kraj hridi i videti senu
kada dvoje zaljubljenih, istoj luci krenu.
***
I kada san mi oči sklopi,
tada se ti budiš u meni,
 kao plamen vatre tada izgoriš,
i tragovi tvoji pepelu verni.


Autor teksta&
*moj sin*
Vladimir Jovanović & Sokoj zaštićena autorska prava
&strogo zabranjeno svako kopiranje
 i postavljanje na druge kanale&







Нема коментара:

Постави коментар

💗LJUBAV JE POBEDILA tekstopisac Nelly Poerich

  Ti si moj kroj po meri srca. Skloni tu sumnju s muževnog lica ne spuštaj pogled ne muti vinom nego me voli onom žestinom. Svašta smo prošl...

Пратиоци