недеља, 10. јул 2016.

DAH ANĐELA& autor tekst Nelly Poerich


Raskrsnice bola svuda, srcu prometno,
lutam putem kao neko kuće nesrećno,
tek se javiš poput zova majke prirode
da ti budem gutljaj duši dah razonode.

Refren&
Što ti treba moja patnja,
što njom likuješ,
dah Anđela ti na zemlji
ne zaslužuješ,
Nigde vrta cvetnih bašta
bol mi popuje,
samoća mi svakog časa 
dlan okružuje.
***
San me slama prati noći punog Meseca
duša vapi pred tobom bi bar da zajeca.
Od kiše su moje želje, nebom promiču
da ćeš sutra biti moja nadu podstiču.



Nevenka Jovnović art. Nelly Poerich
SOKOJ -zaštićena autorska prava
strogo zabranjeno svako kopiranje i postavljanje na druge kanale
063 181 41 59
nellypoerich@gmail.com


                            




Нема коментара:

Постави коментар

💗LJUBAV JE POBEDILA tekstopisac Nelly Poerich

  Ti si moj kroj po meri srca. Skloni tu sumnju s muževnog lica ne spuštaj pogled ne muti vinom nego me voli onom žestinom. Svašta smo prošl...

Пратиоци