среда, 13. јул 2016.

OD PRVOG DANA SE ZNALO& autor teksta Nelly Poerich

                                                       

       Zahuktali sati i minuti,
 ko naša zaljubljena srca
i ne mare šta bilo je pre, 
prija im nova priča,
Upadamo jedno drugom u reč,
 smejemo se kao deca,
na prolaznike skrećemo pažnju
i na svirača starog što jeca.
-Od sutra živimo skupa
u malenom bakinom stanu,
ljubavi imamo onoliko
da bi ičemu tražili manu.

 Refren&
O, kako sam srećna
za obraz me štipni malo,
 da ćemo se naći ovako,
od prvog dana se znalo

-Važno je da smo skupa
napokon posle svega
ti si ostavio nju,
a ja ostavila njega.
***
Od sutra živimo skupa
u malenom bakinom stanu,
ljubavi imamo onoliko
da bi ičemu tražili manu.
-I  šta kažeš,bune se tvoji,
ni mojima nije svejedno,
kad nas upoznaju bolje
shvatiće da smo jedno.
***
O, kako sam srećna,
za obraz me štipni malo,
 da ćemo se naći ovako.
od prvog dana se znalo.




]

Nevenka Jovnović art. Nelly Poerich
SOKOJ -zaštićena autorska prava
strogo zabranjeno svako kopiranje i postavljanje na druge kanale
063 181 41 59
nellypoerich@gmail.com













Нема коментара:

Постави коментар

💗LJUBAV JE POBEDILA tekstopisac Nelly Poerich

  Ti si moj kroj po meri srca. Skloni tu sumnju s muževnog lica ne spuštaj pogled ne muti vinom nego me voli onom žestinom. Svašta smo prošl...

Пратиоци