2. strofa
Gorda dolaziš, htela bi ,
kao dečak da se zbunim
da se grehu poklonim
Čovek ulice brestova
još je sanjar tužnog doma
u koji si zalutala.
paravan tvojih loših poteza
zano sam da si naličje tuge
i kad se praviš milo do čeda, znao , znao sam.
Refren
Znala si da sam Anđeo svima
da moje oči božijim liče
htela si više tražila boljeg
nekog bez duše iz druge priče.
3 strofa ( peva uz klavir)
Most (ili završna misao pred kraj):
Završni refren (varijacije):
1. Forma pesme
-
Uvod – instrumentalni klavir (8 takta) sa nežnim arpeđom ili akordima u blagog tempa
-
1. strofa – klavir + lagani bas + diskretan šapat ili prigušeni gudači u pozadini
-
2. strofa – dodavanje diskretnih perkusija (četkice na bubnju) i lagana gitara akustična ili klasična
-
Pre-refren – povećanje dinamike, dodavanje gudača i harmonija vokala u pozadini
-
Refren – puni aranžman: klavir, gudači, bas, bubnjevi, prateći vokali
-
3. strofa – povratak na intimu, smanjenje aranžmana na klavir i bas, vokal u prvom planu
-
Most – instrumentalni prelaz sa emotivnim solo klavirom ili gudačima, tiši, fokus na vokalnu interpretaciju
-
Završni refren – pojačana dinamika i emotivni vrhunac sa svim instrumentima
-
Outro – lagano smirivanje aranžmana, ostavljanje klavira i gudača, postepeno gasenje zvuka
2. Predlog harmonije i akorda (prva strofa i refren)
Tempo: oko 72-78 bpm (lagano, emotivno)
Takt: 4/4
1. strofa (primer u tonalitetu Am):
Akord | Tekst |
---|---|
Am | Sedim za klavirom, mazim dirke |
F | pred očima su se ređale slike |
C | s početka kad smo se voleli |
G | kô deca što se ne boje boli |
Am | al' sad te note plaču same |
F | bez glasa, bez tvoje ruke na meni |
Refren:
Akord | Tekst |
---|---|
F | Znala si da sam Anđeo svima |
C | da moje oči božijim liče |
G | htela si više tražila boljeg |
Am | nekog bez duše iz druge priče |
3. Instrumentacija
-
Klavir: vodi melodiju, daje osnovnu harmoniju i emotivni ton
-
Bas gitara: prati osnovni puls, puni zvuk i dubinu
-
Bubnjevi: mekani četkasti udarci ili minimalni ritam da ne odvlači pažnju
-
Gudači: nežne harmonije koje pojačavaju emotivni naboj u refrenima i mostu
-
Prateći vokali: tiho prate glavnog pevača u refrenima sa harmoničnim glasovima
4. Dinamički razvoj
Pesma polako raste kroz strofe i refrene, sa povratkom na intimnije zvuke u trećoj strofi i mostu, da bi se završila snažnim emotivnim kulminacijama u završnom refrenu.
5. Snimanje i produkcija
-
Snimiti prvo klavir i vokal, fokusirajući se na izražajnost vokala
-
Dodavati ostale instrumente u slojevima
-
Koristiti reverbe za prostranost, ali ne preterivati da se ne izgubi intima
-
Prateće vokale postaviti pažljivo, da služe kao emocionalna podloga
Luxuryastropoet Nelly Poerich
porudžbina pesama : 062 626 191
(strogo zabranjeno svako kopiranje i postavljanje na druge kanale)
Нема коментара:
Постави коментар