понедељак, 17. јул 2017.

DMITAR MIKI MITROVIĆ- Kompozitor Mnogih Hitova/ Ne mogu, a da ne spomenem mog strica koji me je podstakao, i učio da pišem tekstove, Večna mu slava I HVALA


Dmitar Miki Mitrović, srpski muzičar i kompozitor, rođen u Mrsaću kod Kraljeva, 31.10.1935 a preminuo u Beogradu 24.05.2001.g.

Biografija ovog sjajnog umetnika:
Dmitar Miki Mitrović je otpočeo karijeru muzičara u KUD-u "Heroj Maričić", u svom rodnom mestu Mrsaću kod Kraljeva. U Zagrebu je završio muzičku školu "Ognjen Prica ". Komponovanjem kreće da se bavi od 1960.g. kada je završio estradnu školu, u organizaciji Udruženja umetnika Srbije.
 Sa svojim hitovima:  "Zašto pitaš kolko mi je leta" - Vasilija Radojčić, " Ako me nekada Sretneš"- Žika Nikolić, "Oči su moje mutne od dima"- Miloš Milošević,  "Šubaru nakrivim"- Tomislav Čolović, "Noćas majko oboje smo budni"- Šeki Turković, "Jahao sam konja vrana"- Žika Nikolić, i mnogim drugim ... 1985.g stiče status slobodnog umetnika.

Kao kompozito i harmonikaš, sa svojim, "ansamblom Miki Mitrović" , sarađivao je s mnogim izdavačkim kućama ,PGP-RTB, JUGODISK, DISKOS,JUGOTON, VOJVODINA KONCERT, RTV LJUBLJANA… I na mnogim pločama najpoznatijih solista tog vremena Miloš Milošević, Vasilija Radojčić, Tomislav Čolović, Gvozden Radičević, Nada Mamula, Žika Nikolić, Raša Pavlović, Zorica Marković, Miodrag Petrović- Čkalja itd...
Snimio je preko 150 ploča, 20 zlatnih i više od 50 srebrnih. Ploče koje Dmitar Miki Mitrovič komponovao prodate su preko 3 miliona primeraka .


Dmitar Miki Mitrović - Ti za jednim ja za drugim stolom/ voleo je i sam da zapeva,  / baš kao i ja , ne pada iver dalje od klade, što bi rekla narodna izreka/


Kompozicije koje je komponovao Dmitar Miki Mitrović za druge izvođače gore navedene u wiki....

                              OČI SU MOJE MUTNE OD DIMA - MILOŠ MILOŠEVIĆ



                             ZAŠTO PITAŠ KOLKO MI JE LETA - VASILIJA RADOJČIĆ



                                   ŽIKA NIKOLIĆ- AKO ME NEKADA SRETNEŠ 1970



                                             
                                                   MIODRAG PETROVIĆ-ČKALJA

                                           

Нема коментара:

Постави коментар

💗LJUBAV JE POBEDILA tekstopisac Nelly Poerich

  Ti si moj kroj po meri srca. Skloni tu sumnju s muževnog lica ne spuštaj pogled ne muti vinom nego me voli onom žestinom. Svašta smo prošl...

Пратиоци