понедељак, 15. август 2016.

ŠTA ČEKAŠ& Milan Mitrović i Sanja Stefani / Duet/ Autor teksta Nelly Poerich





Sanjala sam kao mala uvek isti san
kako poljem  trčim bosa u tvoj zagljaj (2x)
***
Momkovo sam momkovao a sti devovala
uz muziku kad bi noćas meni zaigrala. (2x)
Refren&
Šta čekaš, što me ne ljubiš
šta misliš kad me zagrliš

isto što i ti isto ljubavi
da nas život nikad ne rastavi.

Zaigraću vrlo rado, zaigraj i ti
igra će nam svojim žarom srca spojiti (2x)
***
Lumpovo sam bezbroj puta sanjaući te
hej svirači, sudbina smo, pesmom slutite. (2x)







     
 Nevenka Jovanović 
art. Nelly Poerich
kompozitor Slobodan Boda Nikolić
SOKOJ -zaštićena autorska prava

&strogo zabranjeno svako kopiranje i postavljanje na druge
kanale&
063 181 41 59
nellypoerich@gmail.com



Нема коментара:

Постави коментар

💗LJUBAV JE POBEDILA tekstopisac Nelly Poerich

  Ti si moj kroj po meri srca. Skloni tu sumnju s muževnog lica ne spuštaj pogled ne muti vinom nego me voli onom žestinom. Svašta smo prošl...

Пратиоци