субота, 13. август 2016.

SLATKA JANA &autor teksta Nelly Poerich



Zavodljivo gleda
a s verenikom sedi
prekoreh je krišom
al očito ne vredi.
Refren
Dokazati srcu
 znam da je teško
i ja sam se njoj 
preko čaše smeško 
drugari smo bili
igrali ko deca
tad sam za nju bio
njen plišani meca.
***
A onda nas  život
razdvojio rano
preko okeana
moja slatka Jano.
***
Posle mnogo leta
spojiše nas puti
još mi s dlana beži
moj leptirić žuti.
***
Ali neka Jano
spojiće nas opet
zalutao on je
u naš bajni svet.
***
Sudbina se igra
 sa srcima često
ne veruj mu ništa
u mom ti je mesto.




Nevenka Jovanović 
art. Nelly Poerich
SOKOJ -zaštićena autorska prava
&strogo zabranjeno svako kopiranje i postavljanje na druge kanale&

063 181 41 59
nellypoerich@gmail.com













,0


Нема коментара:

Постави коментар

💗LJUBAV JE POBEDILA tekstopisac Nelly Poerich

  Ti si moj kroj po meri srca. Skloni tu sumnju s muževnog lica ne spuštaj pogled ne muti vinom nego me voli onom žestinom. Svašta smo prošl...

Пратиоци